top of page
חיפוש

שייקים ירוקים- התארגנות והכנה


אחרי שהבנו את היתרונות המופלאים שבשייקים, כמה טעים ומופלא לצרוך אותם (אפשר לקרוא עליהם כאן) עכשיו אנחנו ננסה להבין, איך מתארגנים לכל הטוב הזה בלי להשתגע, ללכלך את המטבח כל יום ולאחר לעבודה???

פתרון יצירתי וסופר שימושי הוא להכין מראש את כל חומרי הגלם האפשריים בשקית ולהקפיא. אחכ להוציא בבוקר מיד כשמתעוררים, ולזרוק לבלנדר. 😎 ככה מוסיפים רק מים או חלב שקדים והכל מוכן בדקה!!

מה אפשר להקפיא?

כמעט את הכל...

אני משתדלת ממש להכין שייק מלא בשקית: חותכת חסה, תרד, קייל, ואת כל הירוקים שאני אוהבת החל מנענע או פטרוזיליה, נבטי חמניה, כרוב לאמיצים וכו... מוסיפה פירות אהובים או ירקות, מוסיפה שומן כמו שמן קוקוס, כף טחינה, אגוזים או שקדים ואפילו רבע אבוקדו, שנותן מרקם קטיפתי וכמובן שסופר פודס שווים כמו זרעי צ'יה, ספירולינה קפואה, שבבי קקאו, אסאי, פולן או כל העולה בדמיונכם

אני מארגנת כל פעם 6-8 שקיות סנדוויץ מלאות בכל טוב, או בקופסאות- מה שנוח לכם, וכשאני מתעוררת בבוקר ורוצה בוסט של אנרגיה, רק הופכת את השקית לבלנדר, מוסיפה כוס מים ותמר.

ויוצאת לדרך שמחה ואנרגטית!!

כאן בתמונות 2 גרסאות:

# חסה, תרד, מלפפון, בננה, נבטי חמניה, אבוקדו, אוכמניות, נענע ( להוסיף רק תמר ומים)🍌🍒 # חסה, קייל, מלפפון, תפוח , אננס, תרד, תמר, כפית שמן קוקוס וזרעי צ'יה ( להוסיף רק מים)🍏


891 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page